Obserwatorzy

Translate

sobota, 19 stycznia 2013

cherry

Są takie osoby które uwielbiam od pierwszego wejrzenia, a których nigdy nawet nie spotkałam :)

Ostatnio jest taką osobą Cherry, prowadząca m.in. program '7 kobiet' (ostatnio na TVN Style) - program o kobietach, a każdy odcinek jest o innych sprawach ich dotyczących - małżeństwo, rodzicielstwo, randki itd.

Zobaczyłam ją i poległam - zachwyca mnie w każdej postaci - kiedy robi miny (jest w tym niezła ;)) i kiedy jest poważna :)

Uwielbiam jej styl ubierania, roztrzepane włosy i to, że mówi w tych programach także o sobie i swoim życiu.

Po prostu mnie urzekła :)



























Ojciec Cherry, Nicolas jest synem 4 baroneta. Uczęszczała do Cheltenham Ladies' College do 2000 roku. Posiada dyplom Edukacji Teatralnej z Central School of Speech and Drama. Healey ma córkę Coco (ur. 2009). Latem 2010 roku poślubiła Rory'ego Allena. Cherry ma szeroki zakres zainteresowań kulturalnych, w tym film, taniec, gotowanie i moda. Napisała kilka publikacji dla magazynów "Grazia", "You Me Baby" i "Cellardoor online".

Cherry Healey
Data urodzenia 5 grudnia 1980
Imię i nazwisko przy narodzeniu Cherry Kathleen Chadwyck-Healey
Narodowość brytyjska
Edukacja Cheltenham Ladies' College
Alma Mater Central School of Speech and Drama
Wydział edukacja teatralna
Stanowisko prezenterka telewizyjna
Małżeństwo Rory Allen
Dzieci Coco

ŻRÓDŁO: http://pl.wikipedia.org/wiki/Cherry_Healey

3 komentarze: