Obserwatorzy

Translate

piątek, 12 października 2012

czarno-szare inspiracje

Ja tradycyjnie przeszukuję strony w poszukiwaniu inspiracji na czarno-szare zestawy.

Bardzo duzo fajnych pozycji znalazłam w Zarze tutaj, choć ceny mnie zdecydowanie powalają.
Może spróbuję coś sama pokombinować? Zobaczymy :))








W moim ulubionym H&M też coś wyszperałam.
Zawsze zastanawia mnie, jak to się dzieje, że na stronie zawsze znajdę coś fajnego, ale w sklepie rzadko - chyba, że po wcześniejszym researchu w sieci :)














No i jeszcze parę znalezionych czarno-szarych piekności :)













5 komentarzy:

  1. zara ma przepiękne ubrania<3
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Beautiful styling :)

    OdpowiedzUsuń
  3. średnio przepadam za czarnymi rzeczami, pewnie dlatego, że nie wyglądam w nich korzystnie :) jednak te torebki i buty są uniwersalne i piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten sweterek z nietoperzem jest świetny! :)

    OdpowiedzUsuń